Melegim45 benim de hastalıkla başlıyor, bütün şurupları ,soğuk algınlığı ilaçlarını , hatta antibiyotikleri denedi doktorlar,hem de Doğum ayına denk geldi, sezaryen sonrası karnımı tuta tuta öksürdüm Doğum sonrası 3. Gün ancak uyumuştum .gece öyle bi kriz tutıyodu ki. İnşallah sen de dermanını bulursun bela bişey öksürük