Beyza_07 Amin hepimize inşallah 🌸 Ben bugün oğluma bakınca birden çok üzüldüm. Haksizlik etmişim gibi hissettim ☹️Ya herkes bebeği severse oğlum kiskanirsa uzulurse diye hüzün çöktü. İnşallah herşey çok güzel olur. Kardeşi olsun yalnız kalmasın istedim ama bugün kötü birşey yapmışım gibi bir his var içimde