Efdalya ben Miray sekkin esere gittim doğumumuda ona yaptırdım şu anda bebişim kucağımda 2 aylık oldu 10. haftamdan beri miray hanımdaydım çok ama çok memnun kaldım übeyt akçinin bende kestiği ilaçlara devam ettirerek ve haftalık iğne desteğiyle gebeliğimi risk durumundan kurtardı kanamalarımı kesti çok bilgili ve güler yüzlü bi bayan canım tavsiye ederim