TubaDMR4 Duygu_malatyaa meraba bende malatyalıyım merkezde oturuyorum özalper mahallesinde sizler neresinden kızlar
2Prens-annesiii Duygu_malatyaa ben varım 24 haftalık hamileyim ikinci çocuğuma🤭tecde yuzaki bulvarı’nda oturuyorum ilk oğlum 2 yaşında yakın olan varsa tanışabiliriz
2Prens-annesiii Bahar_A aynı sanırım bebekler bende yüzakı bulvarı’nda oturuyorum yakınsanız tanışabiliriz 🥳
Erbe Duygu_malatyaa İstanbul dogumluyum ailem orda yaşıyor eşim hatayli oraya gidip geliyoruz sık sık kendinizde Urfa’da yasioz 3 şehir arasında gidip geliyoruz 🤣🤣
ebru_d_ Bende Malatyadayim. Hangi hastaneye gidiyorsunuz kızlar, kaçınci haftalarinizdasiniz. Biz bugün 36+0 olduk şükür 🙏🏻 ama zaman yaklaştıkça korku vs geliyo insana 🙄
TubaDMR4 ebru_d_ ben daha yolun başında sayılırım 18 e gircez inşallah🤲🏻🥰 park hastanesine gidiyorum miray hanıma. Sende sağ salim bebeğine kavuşursun korktuğun gibi olmasın inşallah🤍
Efdalya TubaDMR4 ubeyt akçin hakkında ki yorumunuzu okudum bende ona gidiyorum memnunum ama ben ultrosondayken yanındaki yardımcısını baya azarladı bi keresindede kadın ağladı hatta ben gerildim dolayısıyla ama alanında iyimis ne yapayım bilemiyorum siz şuanda kime gidiyorsunuz
Bahar_A En küçükleri hafta olarak benim galiba bende merkezde oturuyorum gözde hastanesine gidiyorum Emrullah tanrıkut hocaya