NeseA Selam kızlar ben 4 haftalik gebeyim ayaklarım çok üşüyor çorap patik giymeme rağmen ısınmıyor. Gebelikten önce böyle üşüme yoktu ya sebebi ne olabilir ???
Busra2013 NeseA haha hurafeye gore erkek bebek benımkılerde cok sıcak kız dıolar hurafeye gore ayn kızım olck 19+2😂❤️
esrayce Canım erkek olcak seninki benimkinde üşüyorddu daha halen aynı bu arada benimde oğlum olcak 29 haftalık gebeyim
NeseA esrayce 3 çocuğum var benim 2 oğlan bi kız kızımda yanıyordum çok sıcaktı erkek çocuklarını hatırlamıyorum
Deniiiza NeseA benim de o haftalarda öyleydi. Haziran ayinda kat kat corap giyiyodum. Sonra normale döndü
NeseA papatya56 gerçekten üşümek kötü ya bide abdest almak için çorap patiği çıkarıyorum o arada bile üşüyor 🤭
Busra2013 Papatyayt benımkıde cok asırı sıcak gecelerı yanıyor resmen😂bakıodum kız yazıodu kızım olck😂
Zehra_oztepe NeseA benimde normalde ayaklarım yanardı evde çorapsız gezerdim hamile kaldıktan sonra benimde üşüyor anında ayaklarım çorapsız gezemiyorum. Benim kızım olacak ama yani bence bunlar hurafe Allah neyi nasip ederse o olur.
NeseA Zehra_oztepe veren Rabbimdir tabi kızda erkekte evlattır Rabbim bana ikisinide nasip etti çok şükür