Maysasu Kızlar ovitrelle sonrası gebelik testini ne zaman yaptınız hangi günden sonra negatif çıkmaya başladı benim 13. Günümde gebelik testi yaptım silik çizgi oluştu
Glsh14 Maysasu canim en az 15 gun bekle.bende gecen ay ayni igneyi yaptim aceleci davranip test yaptim silik cizgiyi gorunce hamileyim sandim ama sonradan olmadigimi lgrendim cok uzuldum.ama bu ay kendiligimden hamile kaldim igne olmadan
Eminemalinnn Maysasu bence gebe olabilirsin 12 gün sonrası belli oluyor. Bence kan verin ben 12 gün sonrası öğrenmiştim bugün kan verin iki gün sonra tekrar verin eğer değer artarsa pozitiftir
Kvser Maysasu test yapmadım canım korkuyorum 😣 şuan bel ağrım var ve göğüs ucum çok ağırıyor göğüslerimde damarlar belli oluyor . Arada karsıklarım ağırıyor . Sizin göğüs ucu hassasiyetiniz var mı ?
Kvser ingene benim bugün 14. Gün bitti saat itibariyle 15 gün oldu leğen kemiğim bel kısmim çok ağırıyor beyaz akıntım gelmiş çok az göğüs ucu hassasiyetim var iğneden mi acaba
gizzzy35 Maysasu 13. Gün çoook silik bir çizgi çıktı aşılama olmuştum. Hamileyim 🙏 Silik çizgi varsa hayırlı olsun 🙏
Maysasu gizzzy35 kuzum bugün 14. Gün test yaptım yine silik çıktı aşılamada da iğne oluyor mu hamile miyim 😢
Ruya1106 Kızlar bende aşılama olduk bugün ikinci gün. İkinci aşılamam ama eğer gebelik varsa 13.gun çıkıyor testlerde. Silik gorduyseniz vardır hamilesindir zaten. Ben geçen ay 11.guň regli oldum 12 güne kadar olmadiysaniz gebelik ihtimali var yani.
Maysasu Ruya1106 kuzum benimki aşılama değil iğne ama yine de belli olur mu 14. Günüm test yaptım silik çıktı yine
Nurbanu55 Maysasu Bence iğnenin etkisi geçmiştir artık kan verin içiniz rahat etsin varsa çıkar bence
gizzzy35 Maysasu Evet bende çatlatma iğnesi olup aşılama oldum. Hamilesin o halde hayırlı olsun 🙏 kan ver yarın