Esrakly 35 haftalık hamileyim Herşeyim tamam müslin bez hiç almadım gerek var mı hiç kullanmadım arkadaşım ince bi bez parçası gerek yok alma dedi karar veremedim yardımcı olur musunuz
Tazeanne0134 Esrakly kış bebeği ise gerek yok canım ama yazık acayip lazım oluyor ben oğluma 1 tane almıştım yaza doğru 3 tane daha aldım 21 aylık ve hâlâ kullanıyorum yani havalar soğuyasıya kadar
alyavetuna Esrakly ya bence kişiden kişiye değişiyor ben cok kullaniyorjm. benimde kis.bebegi pusete ortuyorum puset terlwtiyor sirti a ortuyorjm muayneye yada biyere giderken altina seviyorum kayinvalideme gttigimdei banyo havlusu olarak kullaniyotjm(cok guzel su emer) emzirme ortusu olarak kullaniyorjm yeri geliyor üstünü ortuyorum dogdugunda omzuma örtüp bebegi omzuma oyle yatıyorum falan yani aklına gekecek hersey için özel bir urun almadım 1-2 muslin ile hepsini hallediyorum. tercih sebebimde ince katlayinca minicik olması pamuk olması tabi suan kizim 2 yasinda hala çantasında bir muslin var. gecen kafeye gittik arabasiz uyudu cantadan hemen çıkardım altina serdim üstünü örttüm. hastaneye gittik alt değiştirmem lazım altina hemen serdim vs vs. kişinin kullanimina bağlı birazda
35lavanta Esrakly kesinlikle al gerrk yok demişler ama var herşeyden önce suyu çok çok hızlı emiyor ben duş havlusunun içine müslün örterdim kızımın ilk sarsığı da hemen suyunu alırdı sonra havlusuna kurulardım baya kolaylık oluyor ve üşümüyor hemen kuruduğu için en azından 1 tane sırf bunun için bile alınır.. ayrıca omzumuza falan alıncada ilk zamanlar hep müslün örttüm ben sonra üstüne kızımı aldım tabi yine tercih sizin 🥰
Tazeanne0134 Esrakly aynen canım yaza doğru alırsın bendekiler e bebeğin 110×110 ve çok memnunum aklında bulunsun
Mltm88 Esrakly Ben 29 gün önce doğum yaptım.3 tane müslin örtü var yıkayıp yıkayıp kullanıyorum.Uyurken kollarını sarıyorum yarı kundak,pusetin üzerine örtüyorum,bebişi salona falan getirince yatıracağım yere seriyorum.Bence iyiki varlar 😍
Bebiscann Esrakly kundak yapacaksanız bebeği çok işe yarıyor, onun dışında çok ince olduğu için başka bişeye yararmı bilmiyorum ben kundak yapıyorum bebegi işimi görüyor
yildiz_07 Esrakly Dogum haneye bir takım kıyafet müslin bir de battaniye istiyorlar ben o yüzden 1 tane aldım benimde kış bebeği Ekim sonu doğucak inşallah 1 tane al elinde bulunsun
Beyzan Esrakly muslin genelde yaz bebeğine iyi oluyor şu amaçla Yazın sıcak günde çarşaf pike filan kalın geliyor karnına müslin örtüyorum Pusete bebek arabasınij içine muslin seriyorum teri emiyor. Banyodan çıkınca Sardigim havluyu çıkarıp muslin örtüyorum nemi cabuk emiyor. Ama bunlar hep yaz bebesi için iyi . Benim oğlum temmuzda doğdu baya kullandım muslin ama havalar serinledi yerini penye battaniye aldı bir sonraki adım nohut battaniye olacak.