Saremelek canim ucretlimi aldin simdiye kadar yaa benim norml kendi ozeldeki doktorum yaziyo raporu hemen barkodla aliyoru eczaneden 3 er 4 er kutu yaziyodu genelde 39.haftaya geldim simdi 1 kutu yaziyo tamamen ucretsiz aliyorum gercekten pahali raporsuz