Saremelek evet ikizlerimi kaybettim.dr um bu gebeligimd ekanda cikar cikmaz rapor cikarttim ben eczameden ucretsiz alabilirsin dedi.ozel deydi dr um.sonrasinda hep saglik ocaginda aile hekimime yazdrdim.aliyorum.raporum var oldugu icin soeun olmuyor.saun herkes sigortali olmuyormu aylik 50 60 tl ye ozel sigorta fln odeniyor sizin neden tam olarak boyle bi sorun oldu