Sulee_ benim bildiğim sgk lılar alabiliyor ama diğer tüm çalışanlarda ptt ile 300 liraya kadar annelik alıyormuş bi kereliğine mahsus sen başvuru yapmazsan vermiyorlarmış ben çalışıyorum ama 4C oldugum için sadece 300 lira alacam ptt ile nasip olursa sağlıkla alalımda kucağımıza bebişlerimizi🙏🏻