Sulee_ cocuk parasını herkes alabiliyor ama süt parasını sadece çalışan anne alıyor oda bir defalık başvuruya gelince kimlik çıkarmaya sosyal yardıma gidince ordan yapılıyor sonra e devletten takip ediyorsun 55 gün içinde yatıyor ilk cocuk 300 ikinci cocuk 400 3.cocuk 600 olarak yatıyor ptt ye sadece anne kimlik gösterip alabiliyor 🤗🙏