Kubra-25 ezgiaslank daha önce düşük yapıldığı için bebeğin kalbi durduğu için ayriyeten kan sulandırıcı pıhtılaşma için başka neden bilemiyorum benim düşüğüm oldu o yüzden kullanıyorum
Kubra-25 Zzelis doktorum izindeydi stajyer doktor öyle dedi o yüzden tedirgin oldum ama tekrar sorucam 👍🏻 İçimin tamamen rahatlaması için
Kubra-25 Ygzalp_16 Düşük yapmıştım ben bebeğimin kalbi durmuştu bu yüzden verildi bana kan sulandırıcı bi ilaç pıhtılaşma olduğu zaman da veriliyormuş başka neden bilmiyorum bildiklerim bunlar 👍🏻
Feriyecrin_annesi Kubra-25 bence bir problem olacak olsaydı demezdi doktorlarımız canım. Annelik iç güdüsü hiçbir şekilde peşimizi bırakmıyor canım. Sağlıkla kavuşursun inşallah bebeğine😃
Kubra-25 Feriyecrin_annesi Aminnn canım aminnnnnnn 🤲🏻 teşekkür ediyorum insan kayıp yaşayınca çok tedirgin oluyo istemeden inş bi sorun yaşamam inş 🤲🏻
Feriyecrin_annesi Kubra-25 Aynn öyle canım öncesinde evlat acısını yaşayan anneler en ufak herşeyde korkuya kapılıyor. Benimde 2 kaybım var 36 ve 21 haftalık. İnşallah sağlıklı sıhhatli bir şekilde bu kuzucuklarımıza kavuşuruz.
momiesbabies Kubra-25 merhaba bende 30. haftadayım, 6 haftadır içiyorum, eğer bebek iyi ilerlerse bırakırız dedi doktor, kişiye göre yani kullanımı. demekki sizi iyi görmüş 🙏🏻
Kubra-25 momiesbabies olabilir çok şükür bebeğim önde göründü Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻 Sağlıcakla
Sultannbstrk Bende kullanıyorum doktoruma dün sordum 32. Haftaya kadar devam edeceğiz ona dedi demek ki sonrası gerek yok herhalde öyle umut ediyorum
Feriyecrin_annesi Kubra-25 oğlum doğdu solunum sıkıntısı vardı. Küveze aldılar. Yoğun bakımda enfeksiyon kaptı. Yüksek enfeksiyondan vefat etti 3 gün sonra
Dae Kubra-25 bende bu hafta bırakacağım 32 de Yani ama sulandirici iğneye devam dedi doktor.saglikla kulaklarımıza alalim insallah