Sulee_ dogum da size farklı bir ilaç yada igne kullanıldı mi yani siz bilgilendirdiniz mi dogum yapcagınız zaman hemşireyi yada doktoru hep merak etmişimdir bu sorunun cevabını bnde kullanıyorum coraspirin şuan 33 haftalıgım 35 de bırakıcaz dedi doktorum