Askiletotomsu gulsen_ozer1 bende omuzlarım ağrıyor diye yaptırdım Şimdi adet düzensizliği deyince bı sonraki seansim yaklaştı onda da rahim için mi yaptirsam filan oldum bir .
gulsen_ozer1 Askiletotomsu ben faydasını gördüm ertesi ay adet oldum baya baya kesilmiştim cnm daha önce faydasını gördüysen yaptır derim