Cigdem_58
Evlenmeden önce hep adet düzensizliği ağrılar kistler vs birçok devlet araştırma hastanelerine gittim. En son lise sondayken özel bir muayne haneye gittiğimde dr bana evlenince senin gibi olanlar ya çocuk olmuyor ya da hep düşük oluyor demişti. Evlendikten sonra hamilelik için değil genel bir şifa niyetli hacamat yaptırmaya gittim ablam gidiyordu orda bana hacamat yapan ablada dedi senin çocuğun olmaz karnın kist dolu diye. Üç seasnlı filan gittim en son gittiğimde demişti çocuğun olur kalmadı birşeyin tertemizsin diye.. şimdi de 23 haftalık hamileyim elhamdulillah Allah arattırmadı. Hacamat konusunda temiz dr gidin yapsın olayına karşıyım hacamat sünnet işi tedavi namazı Kuranı iman, amel yönü zayıf olan insanın yapabileceği bir durum değil aslolanı dini açıdan tam olmalı ki o insanlar zaten aşırı temiz herşey size özel .. ben hacamat yapan ablamın hakkını yiyemem hep dua ederim Allah razı olsun bir ay olcak hamilelik de yine yaptırdım sırt ağrılarım için hiç ağrım yok.. doğuma bir aya kala gel normal kolay doğum için yapalım dedi onun içinde gidicem .kesinlikle gidin ama hak olarak yapana yoksa hemşire de kan alıyor, hacamat yapan insanda aradaki fark dini usullerini yapan insan olması.