Edanur-gul Doğumdan önce baslamak istiyorum doğumdan önce ve sonra neler süt yapar neler yapmalıyız acaba 😇
Kumru_ Edanur-gul su, bulgur pilavı, taze soğan, kuru dut acayip süt yapiyor. Ama enn çok da sütü falan çok düşünmemek , benden söylemesi. Çok kafa yordukca ters tepiyor😄☺️ Doğumdan önce başlamaya gerek yok bence :)
2prens-annesii Edanur-gul Dogumdan öncesini bilmiyorum da doğumdan sonra rezene ve kimyon tohumuna hiç birşeyi değişmem rezene süt yaparken kimyon tohumuda bebeğin gazını alıyor üzerimi değiştirirken resmen ayaklarıma akardı sütlerim çok coook faydasını gördüm şimdi yine hemen kullanmaya baslicam inşallah doğumdan sonra 🤗
S02_ Suhedaaaa1234 ya bunu çok duyuyorum da nasıl yicez bunu benim hiç hoşuma gitmiyor bu dereotu 🤦🏻♀️ Nasıl yiyin neye katıp yiyip bi fikir versen Allah rızası için 🤦🏻♀️😏
Suhedaaaa1234 S02_ canım ben hiç sevmezdim kokusu aroması hiç hoş gelmezdi bana ilk doğumunda bebeğim küveze girdi ve benim sürüme çoook ihtiyacı vardı süt olsun diye bildiğin ekmeğin arasına sıktım peynirle yedim üzerine de bol su içtim başka nasıl yiyebilirsin yemeklerin yanında da tüketebilirsin
EsengulC Edanur-gul domates dereotu limon suyu tuz zeytinyağı oohhh mis illa ki yiyemem öle dersen krep yap krep hamuruna kat öle de güzel olur poğaça da olur biraz el oyalar ama vaktin varsa
Sinem12345 Edanur-gul pogacasını falan yap canım veya sabahları lorla ince kıyılmış dereotunu karıştır ye
Suhedaaaa1234 Kumru_ ne güzel ya sevmiyorum ben ama bebeğim için şimdi tekrar yemeyi düşünüyorum az kaldı benimde doğumuma
Suhedaaaa1234 Bence de önceden yemene gerek yok canım süt doğumdan sonra iner ilk 3 gün çok olmaz bekleme zaten az az gelir 3. Günden sonra iner inşallah o zaman bol sıvı tüket dere otu pekmez bulgur pilavı süt günde 3 litre su tüket bol bol su inşallah sütün okur sağlıkla bebişini büyütürsün ☺️
Edanur-gul Suhedaaaa1234 teşekkür ederim canm benim. İnşallah olur yaa aslında benim ki önlem birazda ama dediklerinizi denicem.🥰
Edanur-gul 2prens-annesii yaa kimyonu duymuştum yemekleri katıyorum bol bol tohumu hiç duymamıştım denicem teşekkür ederim 🥰