Yavrukuslar Tugce-ylds 😁 haftaya Doğum var stres kaygı geride kalanları düşünmek ve sezaryen korkusu 🙄 böyle gidiyor
Zhraaltun Tugce-ylds 38+1de sezeryan gunum var hemen. Simdi gelse zil takip oynocam okadr cok skldim cnku😁 bel agrisi idararda baski karin agrisi adet agrisi ayaklarda kramp yuruyememe oo ne arrsan var,😁
Tugce-ylds Sevgi93_ 38 de mi yapıcak canım bende bu haftasonu tam 37 oluyorum yapar diye düşünmüştüm çatı muayenesini 😊
Sevgi93_ Tugce-ylds 38 de yapacam dedi kontrol günüm 38+1 olacak canım o zaman belli olur artık normal sezaryen ne derse ama kanama olursa suyun gelirse bebeğin hareketini hissedemezsen bekleme hemen gel dedi
Tugce-ylds Sevgi93_ sağ sağlim kucağımıza alalım inşAllah canım 😍😍 belki beni de 38 de yapar bekletir çatı muayenesi için 😊
Tugce-ylds Sevgi93_ yok canım daha herhangi bişey demedi yani bebeğim dönmüş normal gözüküyor pozisyonuna göre ama çatı muayenesi olmadım daha 😊
Zhraaltun Tugce-ylds ikimci dgumm ilki mecburi sezeryan oldu bundada sezeryan norml kndim de isteyeme,dim cnku accayip tirisiyorm😁
Tugce-ylds Sevgi93_ evet gerçekten öyle hemen cumartesi olsa da gitsem diye bekliyorum 😊 bide yalancı sancılar oluyo artık sürekli doğum şeklide belli olsaydı kendimi ona göre hazırlardım biraz daha 😊