Mini-mom Benimde transferimin 7. Günü sabırla bekliyorum tahlil günümü🤲 Allah emeklerimizin karşılığını elbette nasip edecek inanıyorum 😊
M-naz90 Çok şükür benimde 4. Deneme de tuttu aslında iki tanesi kimyasal olmuştu bunda çok şükür keseyi gördük haftaya tekrar çağırdı inş hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza ♥️ Sizin de alttan mı oluyor kontroller
Bitterimmm Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah benim de 3.transferim 28 inde olacak Allah’ın izniyle 🙏
hilalayn55 Rabbim benim gibi bekleyen isteyenn herkese annelik duygusunu tattırsın benimde ikinci denemede tuttu çok şükür dualarım tüm anne olmak isteyenlere 🤲🏻