Babytomss benimki de 3. Tuttu rabbim sana da isteyen herkese de daha fazla bekletmeden nasip etsin inşallah son tedavin olur güzel haberler almak nasip olur 🙏🏻 Benim tavsiyem sakın idrara sıkışık gitme ve transfer sürecinde salın kendini kasma eğer idrar kaçıracak gibi olsan da kendini bırak bıraksan da bişey gelmez demişti bana hemşire en rahat olduğum transfer oydu çok şükür tuttu allahım sana da nasip etsin inşallah dualarım seninle