Bsrauc Melikekrmn teşekkür ederim ,size de güzel kolay doğumlar,sağlıcakla kucağnıza alırsınız bebişinizi 😬
Asrinbaby Bsrauc tam olarak kaç haftalik doğdu cnm? Dikişlerini çok sorun etme bence temiz ve kuru tut bence. Ne güzel doğum yapmissin baksana keşke benimde 1 cm bile acilmam olsa da belirti olsa artik düşünmekten delireceğim. 40. Haftamız olacak salı günü. Doktorum bebek 2 hafta önden gittigi için beni biraz korkutuyor yani sata göre beklemek istemiyor. Allahım nolur beni de kurtar güzel bir doğum yasat 🙏
Bsrauc Asrinbaby 39+5 de doğdu,biraz geç gördüm msjınızı ama inş güzel doğumlarınız olur,ya da olmuştur🙏🙏
Bsrauc Hatice3 sanırım daha kolay çıkışı olsun diye attılar sanırım,ben de bilmiyorum neden kestiler,o an düşünemedim sormayı,şimdi çoğu doktor kolaylık olsun diye kesiyo sanırım düzensiz yırtılma olmasın diye
Asrinbaby Bsrauc yok cnm hala bekliyoruz 🙈 sancı falan yok ama kafası inmiş kanala dedi sadece yüzünü dönmemiş daha. Haftaya cuma ya kadar beklicez 😊
Sirvanaydiner Bsrauc canımm öncelikle Allah analı babalı sağlıcakla büyümesini nasip etsinnnn 🙏🏼😍 Bişey sormak istiyorum ya epidural verilince ıkınmayı çok fazla yapamıyosun tarzı bişey okumuştum ben sende öyle bişey olmadı dimi
Bsrauc Sirvanaydiner çok fazla ıkınma hissi yoktu baskı vardı sadece,psikolojik olarak kendini dışkı yaparmış gibi ayarlayıp ıkınıyosun
Kubraygt Bsrauc diyosunya epiduralin etkisi geçmişti sancı yoğunlaştı diye 😊 diyorumki neden etkisinin geçmesine kadar beklediler yani neden etki geçmeden bi doz daha yapmadılar
Bsrauc Kubraygt açılma 8 cm olmuştu ,biraz bekleyelim dediler eğer dayanabilseydim yapmadan doğuma alacklardı,ben biraz olsun yapın diyince yaptılar sonradan