UmayGul seni çok iyi anlıyorum bende o aşamadan geçtim kimseye söyleme kimse seni anlamaz söylersen Sen üzlürsün kendimden biliyorum bak ben şöyle atlattım stres, heyacandan uzak durdum sürekli duş aldım rahatlamak için birde bir sürü kursa gittim o bana çok iyi geldi sana da tavsiye ederim