Ağustos 26 sında adet oldum 25 eylülde transfer oldum 😊 4 ekimde ilk testimi yaptım 14 ekimde tabi bugun ilkkez keseyi gördük nasipse haftaya yine gidicez görmeye 6 yıllık evliyim bu 7 gebelik haberim
Korkuyorum açıkçası bir boş 5 kimyasaldı Buda 4. Tüp bebekte güzel giden tek sonuç ♥️ İnş sorunsuz biter 🤲