M-naz90 Denemem tuttu şükür ama gebelik hesaplamasını neye göre yaptınız 😊 bugün çok şükür kese gördüm minnak mercimek kadar kese ☺️
semranaksu283 M-naz90 valla son adet tarihine göre hesaplıyor doktorum benımkini bende 30+0 ım son adetime göre
SecilM M-naz90 hayırlı uğurlu olsun Allah tamamına erdirsin inşallah sağlıkla 🌸☺️ son adet tarihinize göre hesaplanıyor
Tgcycl Miniktosbaa benim şuan idrar yaparken sonunda sızlıyor rahim ağzım. Ben de anlam veremedim dün de kahverengi leke geldi çok az şimdi yine belli belirsiz peçeteye geldi
M-naz90 Miniktosbaa normal işlem olduğu İçin korkma kafanda kurma da nolur nasip ne zaman sa ol zaman olacak
duyguuudmr Emsedem Hayırlı olsun canım bende 1 hafta önce öğrendim 🐣 pazartesi kese görmeye gidicez inşallah 😍
Mucizem_211 M-naz90 vallah canım ben sandım transef gününde hesaplama oluyor ona göre hesapladım taki doktor bana dedi yanlış hesaplıyor sun 15 gün ekleme yap bende düzeltme yaptım benim hesabıma göre 14+1 doktor hayır 16+1 ona göre gidecem artık 😂
duyguuudmr M-naz90 Hayırlı olsun canım. Bende tüp bebek ile ilk denemede hamile kaldım bugun 4+5 olduk son adet tarihine göre hesaplanıyor. Pazartesi inşallah keseyi görmeye gideceğiz 🐣🌸
Emsedem duyguuudmr yaa maşallah inşallah ben de görebilirim değerlerim güzel çıkarsa sizin değerleriniz neydi
duyguuudmr Emsedem perşembe günü 158.6 cumartesi günü 493.9 çıktı tekrarlamaya gerek yok dedi doktor.
M-naz90 Emsedem benim 9. Gün 77 11 gün 104 13 gün 228 17 gün 1375 çıktı bugun kese gördük haftaya tekrar