Definoss Merhaba ben şuan 18 haftalık hamileyim 2. Dozumu 8 haftalıkken olmuştum bir sıkıntı yaşamadım dr olmamı istedi biontech oldum ama geçen ay covid olduk şimdi iyiz
hsqldnbebeqm Ydnhld ilk ve son 3 ten ziyade ikinci . 3 ayda yapılıyor genelde. Sakıncası olacağını sanmam. Aşı olduğum ay hamile kaldm. Bi problem yok 12 haftalığım bende
ikierkekannesi64 Bebegmbenm biraz daha erken başlıyor kol ağrısı bu sefer biraz halsizlik yaptı bende