Ydnhld 12 haftalıkken covid aşısı olan var mı aranızda? Ben 12 haftalıkken oldum , benim gibi erkenden olupta düşük yapan var mı ? Ben sadece 1 hafta grip gibi halsiz ve hasta gezdim onun dışında sorun yok.
Ftsolgn Ydnhld bana da doktorum 16. Haftadan sonra olabilirsiniz asinizi dedi ama,burda okuyorum bazı arkadaşların doktorları 20.haftalarda olmalarını önermiş. O yüzden ben de çok tedirginim
Dilara0638 Ydnhld aşıyı ilk 3 ay önermiyorlar size doktorunuz olabilirsiniz demiş miydi ? Genelde 20den sonra olun diyorlar ben 34.haftalıkken ilk dozumu oldum
Beyzan738 Ftsolgn ben iki aylıkken korona oldum gecirdim geçirdikten sonra kontrole gittiğimde doktoruma sordgmda 4 ay olsun bebek ondan sonra olursun dedi tabi herkesn doktoru gebeliği farklıdır daha olmadım öbür ay kontrlm var sorcam gebelikte korona geçirmek çok daha zor mahvedyor insani
Serap_kartal5 Dilara0638 ilk 3 ay önceden önermiyorlardı hamilelerde sıkıntı olmadığı belirlendiği için kadın doğumlular öneriyor
Serap_kartal5 Fatma8988 olmayı düşünmüyorsanız kendinizi koruyun derim çok riskli hangi doktor ne derse desin başımızdan geçen bir olay 5 aylık hamile arkadaşım olmadı covid olunca bebeği dayanamadı ameliyatla alındı 😞arkadaş şuan entüme ve halen uyanamadı
ikierkekannesi64 Ydnhld Merhabalar ben bgun ikinci aşımı oldum . Bizler şuanda çok riskliyiz. Herkesin kendi özgür kararı ama bence olunmalı 🧡🙃
Bebegmbenm ikierkekannesi64 2. Doz daha mı ağırdı ? İlki oldum yarın sabah 2. Olcam daha ağır geçiyor diyorlar 🥲
Yalova77 İkinci dozumu hamileliğimin 2. Haftasında olmuşum haberim yokken. Şu an ikimiz de gayet iyiyiz
Baharozdemir @“Ydnhld” ben aşı olduğumda hamileligimden hbr yoktu. 2 inci dozu 22 hf iken oldum. Yüreğini ferah tut. İyi Düşün hep canim
Serap_kartal5 Ydnhld ben 12 haftamda ve 16 haftama yakın ikisini de oldum ikinci aşı biraz sarstı beni
ikierkekannesi64 Bebegmbenm biraz daha erken başlıyor kol ağrısı bu sefer biraz halsizlik yaptı bende
Dilara0638 Serap_kartal5 olabilir bende zaten doktorunun önerip önermediğini sordum çünkü onlar ne derse uyuyoruz genelde🤷♀️
ebru23 Ydnhld ben o kadar erken olmadim bisey diyemem ben 24 den sonra oldum iki dozumu da tamamladim