prensesannesiiiiii Yarın DR kontrolümüz var kızlar varmı yarın bebeğini görmeye giden hamişler kaç haftalık ve? Biz 25 olucazz🤲😘
Edanur-gul prensesannesiiiiii bende nst ve çatı muhaynesine gidicem her gittiğimde sanki ilk defa gidiyormuşcasina heyecanlanıyor olmam💙annelik belirttisi🥰
esmer3 prensesannesiiiiii 20. Haftamız biz de gidiyoruz detaylı yaptırıcaz inşallah ve çok heyecanlıyım🤦🏻♀️
zeynnn5441 Nazlii__ Aç veya tok değişiyor mu tahlilde acaba ve ücreti nedir özel hastane de mi yaptircaksiniz bende ikili test yaptircam da ondan soruyorum🙈
Edanur-gul prensesannesiiiiii aynen az kaldı bakalım bu 2. Nst olucak doğum tarihimiz belli olucak artık hayırlısıyla 🥰
Nazlii__ zeynnn5441 özel hastanede yaptırıcam canım fiyat tam bilmiyorum yarın öğrenicem 😄 aç tok fark etmiyormuş 😁
Serapmehmet_19 Kubrayusuf ayy hadi inşallah öğrenirsin canım benim yaa merakla bekliyorum, bu arada profil fotoğraflarımız aynı ne güzelll🌼❤️