Merhaba kızlar ben adetimin 2. Günü doktora gittim çocuk istiyoruz 7 - 8 aydır korunmuyorum olmadı dedim doktor yumurta takibi yapıcaz genç hasta olduğun için 2 sene olmaması normal dedi. Ben hormon testi vs yapar diye düşünüyordum. Ultrasonla yumurtlalıklarıma baktı haftaya gel dedi. Bu normal mi sizce? Bide folic asit yazdı.