Esmabbrhan lavininannesii kesinlikle yap emzirirken yüzüne sütünden biraz sür bişe kalmaz beyazlatıyor bide anne sütü kadar etkili hiç bişe olamaz onun dışında asla ama asla bişe sürme bebeğe
BorasMom lavininannesii doktora götürdünüz mü götürün isterseniz belki bir çözüm bulunur geçmiş olsun ama korkulacak bir durum değil ben kitaptada okumuştum bebeklerin çoğunda oluyormuş geçici durummuş
surelitta52 lavininannesii Benim de her iki kızımda aynısı oldu dr’um anne sütünde ki hormonlardan dolayı oluyo demişti. Calendula kremi sürüyorum sabah akşam bir şeycik kalmadı.
Civcivinannesiii lavininannesii sutünüz yagli buyuk ihtimal ondan oluyo☺ ayy ne kadarda masum yaaaa allah bagislasin pamugu🧿🥰🥰
ktnzehra49 lavininannesii maşallah minik kuzıma 🥰 oluyo canım bu ilk aylarda kızımda da olmuştu sütünü sür bebişin yüzüne iyi gelir 🥰
lavininannesii ktnzehra49 merhaba teyzesi🌸evet normalmiş anladığım kadarıyla bekleyip görcez artık ☺️
Gokcemcelik lavininannesii bebekler ilk aylarında ter ve yağ bezleri ayarsız calisabiliyormus benim kizimdada olmustu bu kadar değildi ama aynısıydı . Doktora götürdüm zamanla geçecektir demişti
Alka lavininannesii ay ama ben yerim onu maşallah. Alerjik bir şey olabilir mi canım. Deterjana felan ne bilim.
lavininannesii Alka hiç bilmiyorum ki bebek deterjanı kullanıyorum herşeye çok dikkat ediyorum ama bilemedim 🤷🏻♀️
ktnzehra49 lavininannesii 🥰 insan başta herşeyden korkuyo ama biraz zaman geçtikçe alışıyosun ikinci nasıl geldi ne zaman geldi farkında bile olmuyosun tecrübe konuşuyo artık 🥰
Zmrmrt1315 lavininannesii açıkçası henüz doğum yapmadım 😌fakat sizin postu görünce annem yanımdaydı ona sordum öyle olabileceğini öpmeden de dolayı olabilir dedi🥰