Momy11 Elifiye bende 2 gün önce sezaryan oldum yatarken birşey yok ama ayağa kalkınca çok agrım oluyor yürüyemiyorum ne zaman geçecek bende bilmiyorum 😥 siz rahat yürüyebiliyor musunuz
Elifiye Momy11 bende sırt üzeri yatamıyorum anca sol tarafa meyilli yarabiliyorum. Yürürken de beli bükük yürüyorum tm yürüyemiyorum
2cucukanasi Elifiye ilk doğumumda 2.gün toparlanmıştım ikinci doğumum olacak benimde herkes ikinci sezaryen çok zor olur diyor ödüm kopuyor gerçekten
Elifiye 2cucukanasi bana da 2. De daha kolay olur Allah yardım ediyor Bi şekilde diyorlardı belki çok kolay geçmesini bekledim