Melikeke ben 28.haftamda biontech ilk dozumu oldum hiçbir yan etki yaşamadım, kolum dahi ağrımadı. Ama aradan 1 hafta geçti memleketime gittim mevsim değişikliği dolayısıyla grip oldum 10 gün oldu daha yeni yeni iyileşiyorum. Şu an 30.haftamdayım. Hala burnum genzim tıkalı. İlk kez bu kadar uzun grip geçirdim. Covid olmadığıma eminim çünkü sadece ailemin yanındaydım hiçbir yere gitmedim covid olsam ailemden birinde de bir belirti olurdu. Ama ne tat kaldı ne koku, çok hafif şekilde yeni koku almaya başladım. Aşıdan mı oldu ya da hamilelikte grip de zor geçiyormuş sinüzitim de var ondan mı oldu bilemiyorum. 😕