Rainbow0126 bence değil aşıların aşı olan kişiye koruma sağladığı fakat başka kişilere bulaştırma yönünden rehavete kapılmamaları gerektiğini belirtilmiş. Birçok uzmanın görüşü de bu şekilde. Ayrıca bilim insanlarının önceden belirttiği üzere, aşıların amacı %100 koruma sağlamak değil, hastalığı ağır geçirme riskini ve hastalıktan dolayı ölüm riskini en aza indirmek. Yapılan son araştırmalar ve ülkelerdeki sağlık otoritelerinin açıklamaları aşıların hastalığı ağır semptomlarla geçirmeyi ve bulaştırmayı engellediği yönünde. Yani bu benim görüşüm bana göre doğru olan bu sizin görüşünüz de size doğru gelebilir
saygi duyarım.