Aycaaa571 ben gittim herşeyden aldım 🥰
Pijama takımından iki takım aldım .
Batiklerden 2 tane aldım diğer renkleri evde vardı .
2 paket önlük aldım .
Altlı üstlü zıbın takımlarından 2 şer tane aldım.
Triko battaniye aldım nohutlu var diye .
Banyo eldiveni aldım .
Zıbınlardan aldım .
Yelek aldım bir tane .
Diğerlerinin hepsi evde fazlasıyla vardı anlamadım o yüzden 🥰
Bende erkenden gittim hepsinden alabildim .
Sadece buradaki mağazaya çorap ve askı gelmemiş gelseydi onlardan da alacaktım 😀