Tugbamete Aycaaa571 valla piyasa o kadar pahalı olmuş ki uygun bulunca topladım hepsini ebebekte 5’li hastane çıkışına 60 lira verdim 10 luya 160 lira bilsem hiç almazdım valla 30 a aldım 101 den çokta güzel yeri yumuş yumuş 🥰
llFatma Tugbamete benim de hastane çıkışı kalmıştı bana da iyi denk geldi 2 adet aldım çok da beğendim ☺️
Tugbamete Serayyurtsever bizim burdada beyaz mavi pembe vardı sarısını teyzeme aldırdım çok seviyorum sarı rengi oğlumda da çok kullanırdım ☺️
Edanur-gul Aycaaa571 bende 5li hastane çıkışı mavi nohut battaniye 2 zibin 2 de alt pijama aldım gayette güzeller daha öncede bimden bir çok şey almıştım sonuçta ürünün kalitesi dokusu güzelse alınabilir ebebktende dünya kadar şey aldım ama görünce yine dayanamadım 🤭 sadece nevresim takımı gelmemiş 4 tane a101 gezdim bazen getirmiyorlar bazen tek bir ürün getiriyorlar bulamadım bulsaydım onuda alacaktım 🤷♀️
Aycaaa571 Edanur-gul e bebek çok pahalı bence bir takım 60-70 lira benim takım bir sürü olunca giysi çok almadım ama sırf battaniye için gitmiştim tanıdığımızda vardı kızına kullanıyordu pembesini bende A101 e gelince alim dedim fiyatıda çok iyi
asyahumam Mysunshinee çok güzel iki aylık bebeğim ben kullanıyorum iki aydır yumuşacık yıkanınca da bir şey olmadı bir tane daha aldırdım eşime
Edanur-gul Aycaaa571 aynen öyle bende genelde trendyokda indirimden aldim genellikle bebek kıyafetlerine çok para verilmesine karşıyım sonuçta 2 defa ya giyiyor ya giymiyor çok çabuk büyüyorlar uygun almak en mantıklısı aynen battaniye bende aldım hem uygun hem güzel ürün 💙
Tugbamete llFatma iyi yapmışsınız bende çok beğendim yerini tek çeşit vardı bizim burda bi erkek bi kız içindi kuzulu pudra renk olanı aldım 🥰
Kumru_ Aycaaa571 Ben bir takım hastane çıkışı, ikili zıbın, üçlü çorap, iki paket ağız mendili, baby nest ve kendim için 5li iç çamaşırı aldım ☺️ Fiyatlarina gore çok çok iyiler👍
Berru https://resimyukle.io/r/dbb4qQvkZS bende bunları aldım yalnislikla pembe almışım değiştirdim mavi ald.bunlar kalmıştı sadece
llFatma Tugbamete en güzel pudra renkliydi beyaz olanları almadım iki tane pudra aldım oğlum olacak ama çok tatlıydı beyazlarda tatlımsı gelmedi
Berru Screenshot_2021-10-14-16-26-54-748_com.instagram.android.jpg bundan baktım bulamadım goren varmi
Aycaaa571 Ftsclskn maşallah ben öğlen gitmeme rağmen baya bişey vardı kalabalık şehirlerde çabuk tükenir 😄
Ftsclskn Berru https://imgyukle.com/ link üzerinden fotoğrafı yüklüyorum. Yükleme tamamlanınca üzerine basılı tutup “Kopyala” diyorum ve daha sonra buraya gelip yanıtta “Yapıştır” diyorum . JPG olarak görsel yükleniyor canım 💐🤗