gbyalcin Kyksz bazılarına soğuk geliyo Barlas ismi belki ondandır ama bizim çok hoşumuza gidiyo 🤭 rica ederim
GizeMustafa Asella 2019 da doğdu ilk oğlum .ilk ismi Muhammed koyacağımız için o dönem çok araştırdım her yerde kökeni Türkçe ise anlamı “sevilen büyük bir kimseden gelen iyilik “ olarak yazıyordu .dinen bu ismin konulmasında bir sakınca yoktur diye okudum her yerde .. ama şimdi siz diyince tekrar Bir bakayım dedim . Bir sayfada anlamı tanrı olarak geçiyor demiş . Tövbe haşa biz bu anlamı hiç bir yerde görmedik şaşırdım açıkçası görseydim asla koymazdık.ama dediğim gibi biz sevilen büyük bir kimseden gelen iyilik anlamı olarak koyduk .peygambermizde en sevilen en sevgili olduğu için iki ismi birlikte uygun gördük . size de teşekkür ediyorum yine bana bunu söylediğiniz için .