Aylinulu Ben poyraz yada ayaz dusunmustum Ama eşim metehan olsun diyor. Düz Mete koyabiliriz belki. Bu ara herkeste ege efe yigit alp vs var populer isim ilerde pek hos olmuyor. Sinifta 10 ege olabilir 😅
Gamzeee__ Mrv1007 Amin insaAllah Allah razı olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻çok ama çok teşekkür ederim Rabbim sizede nasip etsin insaAllah güzel dilekleriniz icin tekrar teşekkür ediyorum 🥰🥰kalbi güzel insan sağlıkla kal ☺️
GizeMustafa Bizimde bebeğimizin ismi Ömer Karan olacak Allah’ın izniyle .bizim için anlamı çok önemliydi . Hem abisinin ismi de Muhammed Kayra onunla da çok uyumlu oldu.bizim içimize çok sindi
GizeMustafa Asella 2019 da doğdu ilk oğlum .ilk ismi Muhammed koyacağımız için o dönem çok araştırdım her yerde kökeni Türkçe ise anlamı “sevilen büyük bir kimseden gelen iyilik “ olarak yazıyordu .dinen bu ismin konulmasında bir sakınca yoktur diye okudum her yerde .. ama şimdi siz diyince tekrar Bir bakayım dedim . Bir sayfada anlamı tanrı olarak geçiyor demiş . Tövbe haşa biz bu anlamı hiç bir yerde görmedik şaşırdım açıkçası görseydim asla koymazdık.ama dediğim gibi biz sevilen büyük bir kimseden gelen iyilik anlamı olarak koyduk .peygambermizde en sevilen en sevgili olduğu için iki ismi birlikte uygun gördük . size de teşekkür ediyorum yine bana bunu söylediğiniz için .
gbyalcin Kyksz biz oğlumuz olsaydı Barlas Kaan koyacaktık 😂 onun haricinde Yiğit, Kerem, Mert, Gökhan isimleri çok hoşuma gidiyo benim