Elisaceren Mrv-ElfAda aynen ben de evden calışma şansım olduğu için sabrettim bekledim , çok dışarı çıkmadım
rengarenkduduv Mrv-ElfAda Yok yok değil benim yaptırdığım zamanda aynıydı. İlk dozu 15.haftada 2.dozu da 18.haftanın içinde oldum.
sivlimglsh Mrv-ElfAda 3 hafta sonra denildi bana yarın ikinci dozunu olucam inşallah sıkıntı çıkmaz ilkinde hiçbir yan etki göstermedi
Fatma8988 Mrv-ElfAda 3 doz aşıdan sonrada kovittti kapabiliyorsunuz.. Bugün babam pozitif çıktı mesela. Konu kovit değil konu bağışıklık.. Güçlendirin derim.. Herkese sağlıklı günler
Mrv-ElfAda Fatma8988 Rabbim şifa versin babanıza. Haklısınız zaten aşı olduktan 14 gün sonra antikor üretimi oluyormuş vücudumuzda. Gebelik durumu işte 3 hafta arayla aşı olma durumu bile düşündürüyor annelik psikolojisi tamamen🤷♀️