Nurse_91 Hanife16 hergun ayni saatte mi yaptin canım testin hangi marka bende yapıyorum da 16inci gunum bugun henuz yapmadım
Hanife16 Mrv1007 benm bu testten önce yumurtlama sandığım test vardı onu dünle beraber 3gün değerlendirmiştim bu günde değerlendirsem 4gün olck her hangi bir sıkıntı olurmu acaba sperm kalitesinde tutma şansı varmı?
Mrv1007 Hanife16 eşinizin sperm sayısında düşüklük yoksa hiç problem olmaz, yumurtlama pik yapmış, ben de ovulasyon testiyle hamile kaldım, 17. Haftama girdim bile. İnşallah sizin de güzel haberlerinizi alırz en kısa zamanda 💋🙏🏼
Birisi123 Hanife16 bence bugün değerlendir ve cumartesi değerlendir tekrar sonra pazartesi hergün hergün olursa kaliteli olmaz hatta sperm toplanmaz bile doğru düzgün gün aşırı olmalı
mom130 Hanife16 o sperm sayısı düşükler için geçerli bir sorununuz yoksa bugün de deneyin asıl bugün pik yapmış zaten. Bugün ve iki gün sonra da deneyin
Gulcingezer Hanife16 t cizgin c’den koyu baya baya yumurtlama 12 ile 48 saat icinde catlayacak demek baya olgunlasmis bgun yarin mutlaka degerlendirilmesi gereken gunler
muge1661 Hanife16 canım yumurtlama olmuş yarın çatlar büyük ihtimalle. Bugün dinlen istersen yarın gir ilişkiye
Hanife16 Gulcingezer bu testten önce 3 gün üst üste değerlendirmiştim her hangi bir sıkıntı olurmu acaba sperm kalıtesinde
Gulcingezer Hanife16 esinde boyle bi aorun yoksa sknti olmaz ama sperm kalitesi icin bir gun ara ile oneriliyor daha iyi tutmasi icin zaten kadin vucudunda 2 gun canli kaliyor
Hanife16 Nurse_91 12:30da sıvı alımını kesıyorum 2de test yapıyorum testlerimide bir gebenin günlüğü dye bir sayfa var İnstagram da Ebru hanım ondan aldm testlerimi her gün 2de yaptm testlerimi
Nurse_91 Hanife16 canim 4 gun kala bu gebelik olmasin kaç gunde 1 adet oluyorsun bi gebelik testi yaptir bence
Hanife16 Gulcingezer dün ve ondan 3 gün öncesi değerlendirmiştim bugünde değerlendirmem gerekiyor mu pekı
Gulcingezer Hanife16 zaten senin yumurtlaman asil bgun olmus sen bgun ve yarini degerlendiriceksin asıl onemli gunler bunlar