Bebegim4 bir doktor ülkemizdeki aşılar canlı aşı olmadığı için pıhtı problemi yapmadığını söylemişti. Siz yine de olacaksanız doktorunuza danışarak olun. Ben aşıyı yapanlara da sordum, hamiletim ekstra yapmam gereken bir şey var mı diye. Hayır bir şeye gerek yok dediler.
Ama malesef covid olunca pıhtı riski çok daha fazla. O beni aşıdan daha çok korkuttuğu için ben aşımı oldum şahsen.