Bebegim4 dikkatimi çeken böyle bir problem görmedim yapılan çalışmalar sonucu tabi ki çok çok düşük olsada farklı yan etkisi olanlar olmuş ama bu ilaçlarda da görülebilecek etkiler. Ama okuduğum eğer ilk dozdan sonra bir problem oluşmadıysa ikinci dozu rahatlıkla olabileceğiniz yönünde . Sonucta şöyle düşünün korona olursanızda aynı risk daha fazla olacak çünkü korona sonrası erken doğum veya ölü doğumların, annenin hayati tehlikesi ile ilgili sonuclar daha fazla 😞 doktorunuzun takibinde olduğunuz sürece korkmayın 🙏🏻