sedefyrs1101 kucağa alıştırmak diye bişey yok. Daha 2 aylık tabi ki de kucakta duracak oyun oynayacak hali yok benim bebeğim 4 aylık daha yeni oyun halsıında 10 dakika oynuyor ve bakınmaya beni arıyor. Valla tuvalete beraber gidiyoruz yemeği beraber kucağımda yiyorum. Oyundan anlamaya kadar sabredeceğiz. Ayrıca bana hemşire ne kadar çok kucağında durursa ne kadar çok seninle vakit geçirirse o kadar çok güvenir sana ve biyere bıraktığında ağlamaz geleceğini bilir demişti benimki benimle yatıyor ☺️