Kızlar 2 ay 14 günlük bebeğim var kayınvalidem sağolsun doğduğundan beri kendisi kucağından indirmediği için aşırı derecede kucağa alıştı şimdi kendisi işe gidiyor çok zorlanıyorum varmı benimle aynı durumda olan nasıl başa çıkıyorsunuz yere bırakıyorum 2-3 dakika sonra başlıyor ağlamaya çığırmaya tuvalete zor gidiyorum varmı önerisi olan aynı şey başına gelen nasıl başa çıkıyorsunuz