Senademir04
Ben 3 günlük yakaladım çocuğu beta Hcg 27 idi
Doktor kimyasal gebelikten şüphelendi
Ama İnan bana hiç kötü düşünmedim ve normal hamile olduğumu öğrendim
Benim bekleyişimde uzundu yani stres yapma Herşey olacağına varır ben hep soğuk kanlı oldum çok şükür şimdi 11 haftalık hamileyim
Herşey eminim ki güzel olacak inanın bana ❤️