gizzzy35 cennetkokulum_ Ben Aşılama ile hamile kaldım 11 haftalığım. Ben 12. Gün test yapmıştım belli belirsiz çıkmıştı. Çatlatma İğnesi etkisi genelde 10. Günden önce gitmiyor bilginiz olsun. İnşallah vardır 🙏
cennetkokulum_ gizzzy35 ay hadi inşallah bugün 9.gun zaten dün yaptığında çıkmamıştı bugün çıkınca ister istemez umutlandık bakalım kan testi versin bakalım yarın kan verse iğnenin etkisi devam eder mi peki
Ssss123 cennetkokulum_ Amin inşlhh kusura bakmayın dalmışım ☺️ İnşlhhh gönlüne göre olur arkadaşınızın 🙏
cennetkokulum_ Ssss123 Yok canım estağfurullah olabilir böyle şeyler insanlık hali Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayi nasip etsin inşallah
minikbirisi cennetkokulum_ Pozitif olabilir ama çok erken yani çatlatma iğnesinin 11. Günü olmuş daha iğne etkisi olabilir , 2 gün sonra yapsın eğer oda silik çıkarsa kan versin inşallah tutmuştur aşılamadan sonraki 11. Günde yapacak yani benim öyle çıktı