Ceydamehtap benim 16. Haftasından beri eli yüzünde 🥰 20. Haftada gittik yine pozisyon aynıydı , doktor bu iyi bişey demişti o dönemde.Kol kasları gelişmiş ki yüzünde tutabiliyor , rastgele salmamış kolları demişti.Şu anda 31+2 yim ve hala eli yüzünde😍 endişelenecek bir durum değil