Kykcirem 38+5 bizimkinin boynunda kordonları var olmasaydı doktor 42 ye kadar bekliyormuş ama seninkini 40ı geçince alalım dedi bugün 3 günde bir kontrole gidiyorum kordonlara rağmen içeride halay çekiyor bizim oğlan. Bugün bir de kafa çapının 10 cm olduğunu söyledi hayırlısı bakalım normal doğmamak için tüm sebepleri buluyor çocuum
Ha bir de doğumu tetikleme için korunmasız cinsel ilişki ve meme ucu uyarımı önerdi çay hurma falan bir şey demedi