Kykcirem bizde 38+3’teyiz ne gelen varr ne gideeen 😂 hala çok şükür ki kıpır kıpır ama gelmeye niyeti yok gibi. 2 haftada bir kontrol, haftada bir nstye giriyoruz. Sancı 27-30 bebek iyi. Sonra dönüyoruz işte 😅 son 11 gün uygulamaya göre. Bakalım neler olacak.