Asrinbaby benim adet sancılarım da şiddetli olurdu dayanırdım ilaç almazdım ama bu bir geliyor ter içinde kalıyorum dizlerimi kilitliyor ama bişe çıkmadı 🤨 annem de eskilerin söylemesine göre bir yorum getirdi , Doğumdan 1 ay öncesi falan bu ağrıları olanlar kolay Doğum yapar derlermiş , beni sakinleştirmek için de diyor olabilir bilmiyorum 🤦♀️😄