Espbulut aynen bende hollanda da yaşıyorum ne alttan bakma ne nat hiçbişey yapmadılar 42 ye kadar yolu var dediler en son 41 haftada bitince hastaneye yönlendirdi beni ilk defa orda natye bağlandö alttan bakıldı bebeğe bakıldı suyu azalmıştı hiç açılmam yoktu yarın gel yatış yapıcaz dediler o gün eve geldim alttan muane tetiklemiş olmalıki sancım başladı sabaha kadar evde çektim en son eve geldi ebe baktıda beni aldı hastaneye götürdü yoksa götürmüyolar kaç haftalık oldun