Benimde zor geçti doğumdan sonra kızımı kucağıma alıp sevemedim ağrıdan 🤦🏻ama düşünüp strese girmek yerine içinizdeki mucizeye odaklanın derim tadını çıkarın herşeyin insanin özleniyor. Benimde süpriz yumurtam var planlı değildi hiç üzülmedim sevindim evlat nimetmiş ilk kızımda anladım şimdi 1 kızım daha olcak. Ve kızım daha 15 aylık güzelliklere odaklanmak lazım zaman hızla akıp gidiyor ❤️Umarım bu sefer herşey güzel olur güzel bir doğum atlatırsınız❤️🤲🏻