Merhaba arkadaşlar. 2 gündür şok içerisindeyim. Oğlum 2buçuk yaşında ve sezeryan la dünyaya getirdim. Çok kötü doğum öyküsüydü tam uyuşmadım kabus gibiydi. 40 günde zor toparladım. Şimdi beklenmedik anda hamile kalmak tekrar aynı şeyleri yaşama korkusu o kadar psikolojim bozuldu ki sevinemiyorum bile yetememekten, herşeyden psikolojim bozuldu :(